Kjære Adrea, Bare noen få spørsmål, hvis du tillater meg: 1. Hvis du presenterer Ecat QX, vil du bare presentere "boksen", eller vil du presentere "boksen" i drift? 2. Har du allerede begynt å utstyre en fabrikk for Ecat QX? 3. Ser du fremdeles en fremtid for lav temperatur Ecat? 4. Veien i hvordan QX og kuld- og hetkatten stimuleres, er forskjellige, men likevel forblir du at begge typer jobber med de samme prinsippene. Tror du at også et sted inne i Cold- og Hot Cat-plasman spiller en rolle? Jeg ønsker deg og ditt lag suksess i å få Ecat QX på markedet i år! Med vennlig hilsen, Gerard
Gerard McEk: 1- Ecat i drift 2- ja 3- nei, fordi den høye T også gjør den lave T, bare øker væskestrømmen 4- konfidensiell Takk for ditt vennlige ønske, Vennlig hilsen, AR
..
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Kjære Adrea,
Bare noen få spørsmål, hvis du tillater meg:
1. Hvis du presenterer Ecat QX, vil du bare presentere "boksen", eller vil du presentere "boksen" i drift?
2. Har du allerede begynt å utstyre en fabrikk for Ecat QX?
3. Ser du fremdeles en fremtid for lav temperatur Ecat?
4. Veien i hvordan QX og kuld- og hetkatten stimuleres, er forskjellige, men likevel forblir du at begge typer jobber med de samme prinsippene. Tror du at også et sted inne i Cold- og Hot Cat-plasman spiller en rolle?
Jeg ønsker deg og ditt lag suksess i å få Ecat QX på markedet i år!
Med vennlig hilsen, Gerard
Gerard McEk:
1- Ecat i drift
2- ja
3- nei, fordi den høye T også gjør den lave T, bare øker væskestrømmen
4- konfidensiell
Takk for ditt vennlige ønske,
Vennlig hilsen,
AR