Dr Rossi: det ser ut til å være forvirring over terme reaktoren og reaktormodulen. Er de 10 kW og 100 kW konfigurasjonene bestående av 80 W moduler? Takk, Jimr
Jim Rosenburg: Når jeg skriver "modul", betyr det at det er en grunnleggende komponent, ikke laget med mindre moduler. En "reaktor" kan enten være en modul i seg selv eller en montering av moduler. Dette for semantene. I substans kan vi lage et 10 eller 100 eller 1000 kW anlegg laget av moduler på 1 kW, eller moduler på 80 W, eller vi kan, som vi er, innse grunnleggende reaktorer - som betyr moduler med høyere kraft, som 10 eller 100 kW. Mens samlingen av mindre moduler har allerede blitt oppnådd, gjelder dette ikke for større moduler. Vennlig hilsen, AR
.
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Dr Rossi:
det ser ut til å være forvirring over terme reaktoren og reaktormodulen. Er de 10 kW og 100 kW konfigurasjonene bestående av 80 W moduler?
Takk,
Jimr
Jim Rosenburg:
Når jeg skriver "modul", betyr det at det er en grunnleggende komponent, ikke laget med mindre moduler. En "reaktor" kan enten være en modul i seg selv eller en montering av moduler. Dette for semantene.
I substans kan vi lage et 10 eller 100 eller 1000 kW anlegg laget av moduler på 1 kW, eller moduler på 80 W, eller vi kan, som vi er, innse grunnleggende reaktorer - som betyr moduler med høyere kraft, som 10 eller 100 kW. Mens samlingen av mindre moduler har allerede blitt oppnådd, gjelder dette ikke for større moduler.
Vennlig hilsen,
AR