Ecat kan være ansatt i eksotiske situasjoner der vanlige varmevekslere har vanskelig utplassering, som for eksempel å lage luftkondisjonering i en ørkenby. Hvorfor starter du ikke fra disse situasjonene der Ecat har mer konkurranseevne?
Robert: Først: Ecat kan konkurrere i alle nesten alle anvendelsesområder. For det andre: å starte fra eksotiske applikasjoner ville være en feil, fordi denne strategien kunne sette Ecat i en getto. Jeg sier ikke at eksotiske applikasjoner er gale, jeg sier bare at Ecat må lanseres i kjernen i massemarkedet, da kan det diffuseres også på kantene av markedet.
..
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Ecat kan være ansatt i eksotiske situasjoner der vanlige varmevekslere har vanskelig utplassering, som for eksempel å lage luftkondisjonering i en ørkenby.
Hvorfor starter du ikke fra disse situasjonene der Ecat har mer konkurranseevne?
Robert:
Først: Ecat kan konkurrere i alle nesten alle anvendelsesområder.
For det andre: å starte fra eksotiske applikasjoner ville være en feil, fordi denne strategien kunne sette Ecat i en getto. Jeg sier ikke at eksotiske applikasjoner er gale, jeg sier bare at Ecat må lanseres i kjernen i massemarkedet, da kan det diffuseres også på kantene av markedet.