Kjære Andrea, Takk for din påske-ønske. Påske øyeblikket av renual og håp, et håp for menneskeheten som du og ditt lag kan være i stand til å håndheve. Jeg håper du vil bringe uendelig ren energi til vår verden i år. Jeg ønsker deg all visdom og energi til å gjøre det, men ta en dag til å nyte påsken med familien din. Med vennlig hilsen, Gerard
Det er fire forhold som påvirker overgangen til produksjon:
en. Kjente - Kjente: Utgaver som du vet om og må planlegge å håndtere. b. Kjent - Ukjent: Utgaver som du har identifisert, men ikke har svar på - Forskning og eksperimenter vil løse dem. c. Ukjent - Kjente: Ting du burde ha kjent om. Omhyggelig ledelse og gjennomgang vil etter hvert identifisere disse og så kan du løse. d. Ukjent - Ukjent: Det var ingen måte du kunne ha kjent om dem og deres løsning er ukjent.
Av de fire er Unk - Unks det verste og gir mest mulig risiko. Allokere litt tid og ressurser for å håndtere disse når de oppstår, som de sikkert vil.
Lykke til med Produksjon.
...
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Kjære Andrea,
Takk for din påske-ønske.
Påske øyeblikket av renual og håp, et håp for menneskeheten som du og ditt lag kan være i stand til å håndheve. Jeg håper du vil bringe uendelig ren energi til vår verden i år.
Jeg ønsker deg all visdom og energi til å gjøre det, men ta en dag til å nyte påsken med familien din.
Med vennlig hilsen, Gerard
Kjære Andrea Rossi,
Det er fire forhold som påvirker overgangen til produksjon:
en. Kjente - Kjente: Utgaver som du vet om og må planlegge å håndtere.
b. Kjent - Ukjent: Utgaver som du har identifisert, men ikke har svar på - Forskning og eksperimenter vil løse dem.
c. Ukjent - Kjente: Ting du burde ha kjent om. Omhyggelig ledelse og gjennomgang vil etter hvert identifisere disse og så kan du løse.
d. Ukjent - Ukjent: Det var ingen måte du kunne ha kjent om dem og deres løsning er ukjent.
Av de fire er Unk - Unks det verste og gir mest mulig risiko. Allokere litt tid og ressurser for å håndtere disse når de oppstår, som de sikkert vil.
Lykke til med Produksjon.