Kjære Andrea, Det er spennende å høre om all den industrialiserings- og forskningsinnsatsen du har på gang i dag. Det er tydelig tegn på et sterkt og mangfoldig team av bidragsytere. Du og ditt utvidede lag fortjener å bli priset.
Jeg er ikke sikker på om du kan snakke med noe av dette eller ikke, men i forhold til dine nåværende planer og tenkning, i industriproduktet:
1) Hvis en reaktor svikter og må byttes ut, hva er størrelsen på "utskiftbar enhet"? 2) Hvis en enhet må byttes, må hele anlegget gå off-line, eller bare en seksjon? 3) Hvis det er en seksjon, hva er størrelsen på seksjonen? 4) Hvis du kan si - hva er dagens minimale COP som du tilbyr kunder? (Jeg antar at det ville være en konservativ nedre grense.)
WaltC: Takk for din gode oppmerksomhet til vårt arbeid. Svar: 1- Det avhenger av typen av reaktoren. 2- bare en del 3- avhenger av typen reaktor og typen av problemet 4- Jeg foretrekker å forsinke denne informasjonen til den dagen vi vil introdusere Ecat. COP vil nok være nok. Vennlig hilsen, AR
.
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Kjære Andrea,
Det er spennende å høre om all den industrialiserings- og forskningsinnsatsen du har på gang i dag. Det er tydelig tegn på et sterkt og mangfoldig team av bidragsytere. Du og ditt utvidede lag fortjener å bli priset.
Jeg er ikke sikker på om du kan snakke med noe av dette eller ikke, men i forhold til dine nåværende planer og tenkning, i industriproduktet:
1) Hvis en reaktor svikter og må byttes ut, hva er størrelsen på "utskiftbar enhet"?
2) Hvis en enhet må byttes, må hele anlegget gå off-line, eller bare en seksjon?
3) Hvis det er en seksjon, hva er størrelsen på seksjonen?
4) Hvis du kan si - hva er dagens minimale COP som du tilbyr kunder? (Jeg antar at det ville være en konservativ nedre grense.)
Takk,
WaltC
WaltC:
Takk for din gode oppmerksomhet til vårt arbeid.
Svar:
1- Det avhenger av typen av reaktoren.
2- bare en del
3- avhenger av typen reaktor og typen av problemet
4- Jeg foretrekker å forsinke denne informasjonen til den dagen vi vil introdusere Ecat. COP vil nok være nok.
Vennlig hilsen,
AR