Tusen takk for det humoristiske, lille nikket på mine siste kommentarer. Jeg er en ivrig supporter, og som sådan kan jeg ikke forestille meg noe annet enn din suksess. Så som noen supporter gjør jeg spådommer og drømmer. Det ville være en fin suksess 76 år til dagen etter vår flotte landsmann Enrico Fermi. Er en E-Cat radiator med en eller to KWs økonomisk mulig i fremtiden for å erstatte dagens elektriske radiatorer i våre hjem? Med vennlig hilsen Raffaele
Phiilip Tolson:
USA, Canada, Mexico, Chile, Brasil, Europa, Russland, Kina, Japan, Australia, Afrika, India.
Vennlig hilsen,
AR
Kjære A. Rossi
Tusen takk for det humoristiske, lille nikket på mine siste kommentarer. Jeg er en ivrig supporter, og som sådan kan jeg ikke forestille meg noe annet enn din suksess. Så som noen supporter gjør jeg spådommer og drømmer. Det ville være en fin suksess 76 år til dagen etter vår flotte landsmann Enrico Fermi.
Er en E-Cat radiator med en eller to KWs økonomisk mulig i fremtiden for å erstatte dagens elektriske radiatorer i våre hjem?
Med vennlig hilsen
Raffaele
Raffaele Bongo:
Ja.
Takk for støtten.
Vennlig hilsen,
AR
Dr Andrea Rossi,
Du skrev din intellektuelle eiendom er blitt patentert i verden av 39 advokater: kan du avsløre hvilke land de er i?