Med E-Cat QX-anleggene, vil det være mulig å bruke E-Cat-utgangen til å drive en generator som vil produsere elektrisk kraft for å drive E-Cat-anlegget selv? Med andre ord, ha et selvløpende system, uten ekstern strømforsyning nødvendig.
Frank Acland: For å gjøre elektrisitet trenger vi Carnot Cycle, så kan vi bruke strømmen til å kjøre Ecat. Teoretisk mulig, men økonomisk ubrukelig og komplisert, så langt. Hva teller er COP, med eller uten lengre eller kortere SSM. I fremtiden, etter lanseringen av produktet, vil vi bruke tiden på denne muligheten, men jeg tror på kort sikt at vår kjernevirksomhet vil forbli for å skape varme, som våre kunder vil gjøre det de trenger. Vennlig hilsen, AR
..
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Kjære Andrea,
Med E-Cat QX-anleggene, vil det være mulig å bruke E-Cat-utgangen til å drive en generator som vil produsere elektrisk kraft for å drive E-Cat-anlegget selv? Med andre ord, ha et selvløpende system, uten ekstern strømforsyning nødvendig.
Hvis ikke, kan du forklare hvorfor ikke?
Mange takk,
Frank Acland
Frank Acland:
For å gjøre elektrisitet trenger vi Carnot Cycle, så kan vi bruke strømmen til å kjøre Ecat. Teoretisk mulig, men økonomisk ubrukelig og komplisert, så langt.
Hva teller er COP, med eller uten lengre eller kortere SSM. I fremtiden, etter lanseringen av produktet, vil vi bruke tiden på denne muligheten, men jeg tror på kort sikt at vår kjernevirksomhet vil forbli for å skape varme, som våre kunder vil gjøre det de trenger.
Vennlig hilsen,
AR