Vi ønsker velkommen Nissan-elbilen til LENR-verdenen basert på MHEfinalsummaryreport2018Jan.pdf-resultatene som er rapportert fra et omfattende, profesjonelt og positivt resultat rapportert på:
av Michelangelo De Meo på bloggen din i dag. Det er en veldig interessant og profesjonell validering i verktøykassen din, som uten tvil vil bli lagt til nettstedet ditt i den ikke så fjerne fremtiden ...
(Sitat fra en veldig gammel tv-serie "Mission Impossible"): Denne meldingen vil ødelegge seg selv på 60 sekunder. Jeg vet at du ikke kan kommentere dette, men jeg kan. Ha ha …
Kjære Andrea,
Vi ønsker velkommen Nissan-elbilen til LENR-verdenen basert på MHEfinalsummaryreport2018Jan.pdf-resultatene som er rapportert fra et omfattende, profesjonelt og positivt resultat rapportert på:
https://www.researchgate.net/publication/322160963_Brief_Summary_Report_of_MHE_Project_Phenomenology_and_Controllability_of_New_Exothermic_Reaction_between_Metal_and_Hydrogen
av Michelangelo De Meo på bloggen din i dag. Det er en veldig interessant og profesjonell validering i verktøykassen din, som uten tvil vil bli lagt til nettstedet ditt i den ikke så fjerne fremtiden ...
(Sitat fra en veldig gammel tv-serie "Mission Impossible"):
Denne meldingen vil ødelegge seg selv på 60 sekunder.
Jeg vet at du ikke kan kommentere dette, men jeg kan. Ha ha …
Kudos
Tom
Tom Conover:
Takk for linken,
Varsel,
AR
PS
meldingen din ødela ikke selv fordi T ikke nå massen av anti-meldingen.