Kjære dr. Rossi, roboten er i stand til å utføre tiltak selv på svært små deler som for eksempel i elektroniske integrerte kretser. Jeg tror det vil i utgangspunktet være en klar utforming av hva og hvordan man lager objektet. Så den første roboten vil bli programmert for å bygge den første prototypen og deretter teste resultatet. Og med etterfølgende tester for å eliminere feil og feil, vil du nå det optimale resultatet. Og til slutt blir denne roboten multiplisert for å starte storskala produksjon. Er det omtrent rett?
Italo R .: Du er riktig om robotiseringen. Om hva jeg gjør: det er jobben min, og jeg takker for den fortsatte og hjelpsomme oppmerksomheten du bruker til det. Vennlig hilsen, AR
Robert Curto: Mer enn en million, men forbestillingene binder ikke noen til å gjøre dem til virkelige ordrer. Forhåndsbestillingene er gratis, vi krever ikke penger på dette tidspunktet, og de gir forfatterne rett til å motta et forslag fra oss så snart produktet er tilgjengelig, men de vil være frie til å kansellere forhåndsordren når som helst og å nekte våre tilbud uten refusjon. Vennlig hilsen, AR
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Kjære dr. Rossi,
roboten er i stand til å utføre tiltak selv på svært små deler som for eksempel i elektroniske integrerte kretser. Jeg tror det vil i utgangspunktet være en klar utforming av hva og hvordan man lager objektet. Så den første roboten vil bli programmert for å bygge den første prototypen og deretter teste resultatet. Og med etterfølgende tester for å eliminere feil og feil, vil du nå det optimale resultatet. Og til slutt blir denne roboten multiplisert for å starte storskala produksjon.
Er det omtrent rett?
Det er utrolig hva du gjør!
Med vennlig hilsen,
Italo R.
Italo R .:
Du er riktig om robotiseringen.
Om hva jeg gjør: det er jobben min, og jeg takker for den fortsatte og hjelpsomme oppmerksomheten du bruker til det.
Vennlig hilsen,
AR
Dr. Rossi, Hvor mange forhåndsordrer har du til E-CAT Home Unit?
Robert Curto
Ft. Lauderdale Florida
USA
Robert Curto:
Mer enn en million, men forbestillingene binder ikke noen til å gjøre dem til virkelige ordrer. Forhåndsbestillingene er gratis, vi krever ikke penger på dette tidspunktet, og de gir forfatterne rett til å motta et forslag fra oss så snart produktet er tilgjengelig, men de vil være frie til å kansellere forhåndsordren når som helst og å nekte våre tilbud uten refusjon.
Vennlig hilsen,
AR