Jeg er enig i at du har en svært ambisiøs forretningsplan fra informasjonen du har delt.
1. Har du nå den kompetansen du har til rådighet for å lage en sofistikert robotproduksjonslinje? 2. Er målet med masseproduksjon i 2018 din alene, eller er det noe hele laget jobber med? 3. Er det realistisk å forvente presentasjonen av det første produktet i 2018?
Frank Acland: 1- Jeg jobber med det med spesialister. Jeg har ikke kompetanse på dette feltet, jeg lærer. 2- 2018-målet deles med vårt team og våre partnere. 3- Det er vårt ambisiøse mål. Vennlig hilsen, AR
Hei Mr Rossi, Har det blitt gjort noen undersøkelser for å analysere Ecat på kort sikt (5 år) på verdens, europeiske og amerikanske økonomi? Takk, Lajos Kelemen
Kjære Andrea,
Jeg er enig i at du har en svært ambisiøs forretningsplan fra informasjonen du har delt.
1. Har du nå den kompetansen du har til rådighet for å lage en sofistikert robotproduksjonslinje?
2. Er målet med masseproduksjon i 2018 din alene, eller er det noe hele laget jobber med?
3. Er det realistisk å forvente presentasjonen av det første produktet i 2018?
Beste hilsener,
Frank Acland
Frank Acland:
1- Jeg jobber med det med spesialister. Jeg har ikke kompetanse på dette feltet, jeg lærer.
2- 2018-målet deles med vårt team og våre partnere.
3- Det er vårt ambisiøse mål.
Vennlig hilsen,
AR
Hei Mr Rossi,
Har det blitt gjort noen undersøkelser for å analysere Ecat på kort sikt (5 år) på verdens, europeiske og amerikanske økonomi?
Takk,
Lajos Kelemen
Lajos Kelemen:
Ja, det er gjort i vår forretningsplan, men det har ikke blitt publisert enda.
Vennlig hilsen,
AR