Robert: Forskerne jeg har lært mer fra, etter Sven Kullander, er Sergio Focardi (Universitetet i Bologna), Hanno Essen (Stockholms Universitet), Bo Hoistad (Universitetet i Uppsala), Giuseppe Levi (Universitetet i Bologna), Evelyn Foschi ( Universitetet i Bologna), Norman Cook (Kyoto-universitetet), Karl Tegner (Universitetet i Uppsala), Carl Oscar Gullstrom (Universitetet i Uppsala), Paul Swanson (USA), Jacques Dufour og Pierre Clauzom (IEA Frankrike); Jeg skrev disse navnene IKKE i rekkefølge av betydning; sikkert husker jeg ikke noen av dem i dette øyeblikket. Vennlig hilsen, AR
...
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Dr Rossi
Foruten Sven Kullander, kan du gi navnene på forskerne du jobbet med langs utviklingslinjen til Ecat?
Takk, hvis du kan svare,
Robert
Robert:
Forskerne jeg har lært mer fra, etter Sven Kullander, er Sergio Focardi (Universitetet i Bologna), Hanno Essen (Stockholms Universitet), Bo Hoistad (Universitetet i Uppsala), Giuseppe Levi (Universitetet i Bologna), Evelyn Foschi ( Universitetet i Bologna), Norman Cook (Kyoto-universitetet), Karl Tegner (Universitetet i Uppsala), Carl Oscar Gullstrom (Universitetet i Uppsala), Paul Swanson (USA), Jacques Dufour og Pierre Clauzom (IEA Frankrike); Jeg skrev disse navnene IKKE i rekkefølge av betydning; sikkert husker jeg ikke noen av dem i dette øyeblikket.
Vennlig hilsen,
AR