Under Quart XR & D fortalte du oss at reaktoren produserte varme, lys og opptil 20% mulig elektrisitet. Denne generasjonen av elektrisitet foreslo evnen til å betjene E-Cat uavhengig uten ekstern kraft. Du har viet deg utelukkende til utvikling av varme. Har du møtt vanskelige å overvinne vanskeligheter som førte til at du stoppet F & U av kraftproduksjon, eller målet ditt er å sette E-Cat på markedet så snart som mulig? Er det mulig i fremtiden å se en fullstendig autonom E-Cat-grill i hagen min? Tusen takk for svaret. All min støtte til ditt industrielle E-Cat-prosjekt Med vennlig hilsen
Raffaele Bongo: Så langt er den mest praktiske bruken av den produserte elektrisiteten å termisere den. I dette øyeblikket er vi fokusert utelukkende på varmeproduksjon og la kunden gjøre av varmen bruken han trenger: hvis han vil, vet han hvordan man kan overvinne termisk energi til elektrisk kraft. Vennlig hilsen, AR
...
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Hei A. Rossi
Under Quart XR & D fortalte du oss at reaktoren produserte varme, lys og opptil 20% mulig elektrisitet. Denne generasjonen av elektrisitet foreslo evnen til å betjene E-Cat uavhengig uten ekstern kraft.
Du har viet deg utelukkende til utvikling av varme.
Har du møtt vanskelige å overvinne vanskeligheter som førte til at du stoppet F & U av kraftproduksjon, eller målet ditt er å sette E-Cat på markedet så snart som mulig?
Er det mulig i fremtiden å se en fullstendig autonom E-Cat-grill i hagen min? Tusen takk for svaret.
All min støtte til ditt industrielle E-Cat-prosjekt Med
vennlig hilsen
Raffaele
Raffaele Bongo:
Så langt er den mest praktiske bruken av den produserte elektrisiteten å termisere den.
I dette øyeblikket er vi fokusert utelukkende på varmeproduksjon og la kunden gjøre av varmen bruken han trenger: hvis han vil, vet han hvordan man kan overvinne termisk energi til elektrisk kraft.
Vennlig hilsen,
AR