Deres takknemlighet er en stor belønning og ære for meg.
For å fullføre forrige info, er dette en lenke til en annen DOE-rapport (ganske gammel faktisk, nå sannsynligvis tallene er enda bedre) sammenligne i en tabell forskjellige brenselcelle teknologier med tilhørende applikasjonsområde og effektivitet:
Jeg vet at hydrogen er farlig og fordelingen er kostbar, men hvis konvertering til elektrisitet er gjort i samme anlegg (kanskje ved hjelp av en del av varmen som følge av hydrogengenereringsprosessen), kan disse problemene bli overvunnet og nettoresultatet ville være et lukket system med eCat-ladning som eneste inngang og varme + strøm som utganger!
Min drøm er et kombinert varme- og kraftverk som serverer en liten landsby eller et boligområde. La oss gjøre det til en realitet!
Rick 57: Veldig interessant. Igjen takk, og for å være klar, er ære for å motta alle disse kommentarene av hjelp og opprettholde en heder for hele mitt lag, foruten å være viktig. Vennlig hilsen, AR
..
Klicka på länken nedan för att komma till min sida
Kjære Andrea,
Deres takknemlighet er en stor belønning og ære for meg.
For å fullføre forrige info, er dette en lenke til en annen DOE-rapport (ganske gammel faktisk, nå sannsynligvis tallene er enda bedre) sammenligne i en tabell forskjellige brenselcelle teknologier med tilhørende applikasjonsområde og effektivitet:
https://www.hydrogen.energy.gov/pdfs/doe_fuelcell_factsheet.pdf
Jeg vet at hydrogen er farlig og fordelingen er kostbar, men hvis konvertering til elektrisitet er gjort i samme anlegg (kanskje ved hjelp av en del av varmen som følge av hydrogengenereringsprosessen), kan disse problemene bli overvunnet og nettoresultatet ville være et lukket system med eCat-ladning som eneste inngang og varme + strøm som utganger!
Min drøm er et kombinert varme- og kraftverk som serverer en liten landsby eller et boligområde.
La oss gjøre det til en realitet!
Vennlig hilsen igjen,
Riccardo
Rick 57:
Veldig interessant. Igjen takk, og for å være klar, er ære for å motta alle disse kommentarene av hjelp og opprettholde en heder for hele mitt lag, foruten å være viktig.
Vennlig hilsen,
AR